تیم امید آرشیو خبر ها
اول بزرگترها ، حالا کوچکترها!

اول بزرگترها ، حالا کوچکترها!

چند ساعت بعد از اینکه گرد و خاک پیروزی تیم بزرگسالان یوونتوس در دقایق پایانی بازی با ناپولی خوابید ، نوبت گروسو و شاگردانش بود که گام دیگری برای قهرمانی بردارند. آنها توانستند با پیروزی 3‐0 برابر پروورچلی در وینوو دیروز صبح، با 7 امتیاز فاصله در صدر جدول قرار بگیرند. وقتی تمام رقبای یوونتوس برای فتح لیگ در گروه آ‌ ، یعنی ساسولو، ویرتوس انتلا و فیورنتینا بازیشان را باختند، بازیکنان پریماورا می دانستند که فرصتی طلایی برای افزایش فاصله با تیم های بعدیشان دارند.

 

در خط حمله فاویلی در کنار پُزبُن از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند، در دقیقه ی 40، روی پاس 50 متری رومن ماچک ― که درخشان بازی کرد ― فاویلی تک به تک شد، اما ترجیح داد با پاس به زوجش در خط حمله، نام پوزبن را روی اسکوربرد بیاورد.

 

نیکولا پزبن ، بین دو نیمه:

 

ما در زمان بسیار مناسبی گل زدیم، ورچلی کار را برای ما بسیار سخت کرده بود، آنها بسیار خوب دفاع می کردند. این گل بسیار مهمی برای ما بود و حالا باید سعی کنیم که بازی را ببندیم و مطمئن شویم که 7 امتیاز اختلاف با تیم دوم کسب کرده ایم.

 

پزبن بعد از سوت آغاز نیمه ی دوم هم روی سانتر زمینی رومن ماچک 11ـمین گل این فصلش را به ثمر رساند.

 

آلسیو دی ماسیمو ، خرید زمستانی تیم امید ، همان بازیکنی که از سری D  به تیم گروسو آمد

 

دقیقه ی 78 گریگوریس کاستانوس با تصمیم گیری سریع و دید فوق العاده آلسیو دی ماسیمو را از تله ی آفساید رهایی داد و با دروازبان تک به تک کرد، آلسیو که به صورت تعویضی وارد زمین شده بود، تیر خلاص را به پیکر ورچلی کوبید.

 

 

 

گروسو بعد از بازی گفت:

 

من قبل از شروع بازی به پسرها گفتم که بازی سختی خواهد بود، این فرصت فوق العاده ای برای آنها بود تا بتوانند صبر خود را نشان دهند و یک دفاع مستحکم و منظم را باز کنند، در نهایت ما هر کاری که نیاز بود کردیم و با یک برد به جا بازی را تمام کردیم.

 

قهرمان جام جهانی 2006 افزود:

 

بازیکنان با استعداد زیادی در تیم من هستند که برایشان به دست اوردن زمان بازی سخت است، ما همه باید با هم کار کنیم تا بتوانیم از حداکثر پتانسیل تیم استفاده کنیم و مطمئن شویم که همه وقتی شانسش را به دست می آورند، مشارکت می کنند. من بسیار خوشبختم زیرا می توانم نه تنها 11 نفر ثابت عالی را به میدان بفرستم، بلکه نیمکت مستعدی هم دارم.

 

برای دیدن گل های این بازی به کانال ما سر بزنید!


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: